SC AMEEB INTER CONSULTING SRL
1. Reprezentare la nivel de Sales Management
2. Reprezentare la nivel de Sales Executive
3. Training in-house adaptat cerintelor companiei
1. REPREZENTARE LA NIVEL DE SALES MANAGEMENT
Compania noastra are ca scop reprezentarea partenerilor prin cele patru componente nationale: IKA (International Key Account), Retele regionale de magazine, TT (Traditional Trade) si Horeca. Scopul este a de ajuta partenerii in dezvoltarea afacerii lor, prin semnarea de contracte cu client din aceste patru compartimente, si apoi supravegherea desfasurarii corespunzatoare a contractelor obtinute. Ne ocupam cu:
- Negocierea contractelor directe cu clientii din cele patru compartimente
- Supravegherea desfasurarii relatiei de colaborare cu clientii
- Preluarea comenzilor, transmiterea acestora catre partener si apoi supravegherea pregatorii in conditii optime a comenzilor astfel incat sa ajunga la client la data si ora solicitata
- Verificarea livrarilor si rezolvarea tuturor situatiilor ce pot aparea
- Facturarea livrarilor pe platformele EDI cu care semneaza partenerul
- Solutionarea reclamatiilor de orice fel
- Marketingul de produs (oferirea de solutii de promovare a produselor la clientii obtinuti)
- Supravegherea stocurilor si a prezentei la raft
- Implementarea promotiilor realizate de partener la client
- Consultanta cu privire la dezvoltarea de produse noi, campanii de marketing si promovare, solutii de dezvoltare a brandului, etc
- Monitorizarea concurentei si oferirea de solutii care sa aiba ca scop cresterea vanzarilor si a cotei de piata
2. REPREZENTARE LA NIVEL DE SALES EXECUTIVE
Compania noastra ofera si servicii la nivel de Sales Executive, adica:
- Dezvoltarea relatiilor de colaborare pe care le are partenerul cu clientii
- Urmarirea comenzilor
- Urmarirea stocurilor si a preentei produselor in magazine / la raft
- Dezvoltarea portofoliului de produse la clientii deja existenti
- Implementarea campaniilor de marketing la nivel de client
- Monitorizarea concurentei
- Obtinerea de feedback din partea clientilor
3. TRAINING IN-HOUSE ADAPTAT CERINTELOR COMPANIEI PARTENERE
Compania noastra ofera si servicii de Training inhouse de management si leadership, adaptat cerintelor companiei. Aceasta presupune:
- Identificarea personalului adecvat nevoilor partenerilor nostrii
- Recrutarea personalului adecvat, care se pliaza pe necesitatile partenerilor
- Formarea personalului selectat, pe domeniul retail-ului prin asigurarea unor cunostinte de baza in ceea ce priveste conditiile de lucru in acest domeniu “energic si competitiv”
- Training pentru dezvoltarea manageriala și de leadership
- Imbunatatirea performanței organizaționale
|