Servicii



SC AMEEB INTER CONSULTING SRL

1. Reprezentare la nivel de Sales Management
2. Reprezentare la nivel de Sales Executive
3. Training in-house adaptat cerintelor companiei

   1. REPREZENTARE LA NIVEL DE SALES MANAGEMENT Compania noastra are ca scop reprezentarea partenerilor prin cele patru componente nationale: IKA (International Key Account), Retele regionale de magazine, TT (Traditional Trade) si Horeca. Scopul este a de ajuta partenerii in dezvoltarea afacerii lor, prin semnarea de contracte cu client din aceste patru compartimente, si apoi supravegherea desfasurarii corespunzatoare a contractelor obtinute. Ne ocupam cu: - Negocierea contractelor directe cu clientii din cele patru compartimente - Supravegherea desfasurarii relatiei de colaborare cu clientii - Preluarea comenzilor, transmiterea acestora catre partener si apoi supravegherea pregatorii in conditii optime a comenzilor astfel incat sa ajunga la client la data si ora solicitata - Verificarea livrarilor si rezolvarea tuturor situatiilor ce pot aparea - Facturarea livrarilor pe platformele EDI cu care semneaza partenerul - Solutionarea reclamatiilor de orice fel - Marketingul de produs (oferirea de solutii de promovare a produselor la clientii obtinuti) - Supravegherea stocurilor si a prezentei la raft - Implementarea promotiilor realizate de partener la client - Consultanta cu privire la dezvoltarea de produse noi, campanii de marketing si promovare, solutii de dezvoltare a brandului, etc - Monitorizarea concurentei si oferirea de solutii care sa aiba ca scop cresterea vanzarilor si a cotei de piata
       2. REPREZENTARE LA NIVEL DE SALES EXECUTIVE Compania noastra ofera si servicii la nivel de Sales Executive, adica: - Dezvoltarea relatiilor de colaborare pe care le are partenerul cu clientii - Urmarirea comenzilor - Urmarirea stocurilor si a preentei produselor in magazine / la raft - Dezvoltarea portofoliului de produse la clientii deja existenti - Implementarea campaniilor de marketing la nivel de client - Monitorizarea concurentei - Obtinerea de feedback din partea clientilor
       3. TRAINING IN-HOUSE ADAPTAT CERINTELOR COMPANIEI PARTENERE
Compania noastra ofera si servicii de Training inhouse de management si leadership, adaptat cerintelor companiei. Aceasta presupune: - Identificarea personalului adecvat nevoilor partenerilor nostrii - Recrutarea personalului adecvat, care se pliaza pe necesitatile partenerilor - Formarea personalului selectat, pe domeniul retail-ului prin asigurarea unor cunostinte de baza in ceea ce priveste conditiile de lucru in acest domeniu “energic si competitiv” - Training pentru dezvoltarea manageriala și de leadership - Imbunatatirea performanței organizaționale